Ścieżka edukacyjna

Wszystko co powinieneś wiedzieć o oczyszczaniu ścieków

Nowy szlak oczyszczania

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Miasta Zakopane

Dostarczamy wodę już od ponad 100 lat

Nasza historia rozpoczęła się w 1906 roku

Zapraszamy Państwa do Biura Obsługi Klienta Spółki SEWIK. Biuro obsługi mieści się w siedzibie Spółki SEWIK w Zakopanem ul. Kasprowicza 35 c Pracownicy Biura zajmują się bieżącą obsługą klienta, wystawianiem rachunków, zawieraniem umów, przyjmują także zgłoszenia stanu wodomierza, zgłoszenia awarii i reklamacje. Warunki techniczne wydawane są przez Dział Techniczny - pokój 103 i 104.

 

Na naszej stronie internetowej mogą Państwo znaleźć informacje o sprawach, którymi zajmuje się biuro oraz zapoznać się z obowiązującymi procedurami.

 

 

 

 

Biuro Obsługi Klienta

tel. 18 20 24 464
tel. 18 20 24 461 
tel. 18 20 24 462

czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 

 

Dział Techniczny - Warunki i uzgodnienia techniczne 

tel. 18 20 24 463
tel. 18 20 24 483

czynne poniedziałek, wtorek oraz czwartek, piątek 9:00 - 14.30 

UWAGA: środa dzień wewnętrzny nieczynne.